Cumu inspeccionà una EXCAVATOR USATA?

Oghje, cumprà unescavatore usatohè diventatu sempre più populari, pudete ancu esse attenti à circà un venditore o distributore cumpetente, per fà abbastanza travaglii prima di l'eventuale ispezione di a macchina.In i seguenti, vi daremu cunsiglii interessanti per fà a vostra sperienza di shopping u megliu.

nutizie2_S

1. Strutture
Verificate per danni strutturali, crepe o saldature in u boom è u bracciu per assicurà chì a so struttura hè originale è abbastanza forte senza alcun dannu maiò.
Verificate l'anellu è u turnable per a riflessione.Girate a cabina è u bracciu è u bracciu per detectà ogni esitazione o rugosità.

2. L'aspettu generale
Verificate a cundizione generale di a cabina.Notate ogni vetru rottu o screpolatu, foglia di metallo arruffata o ruggine strutturale.
I cilindri idraulichi duveranu esse lisci è senza difetti.A prisenza di l'oliu indica un cilindru graffiatu o a necessità di un novu imballaggio in l'alloghju di u cilindru.
Assicuratevi chì u bucket hè a taglia è u tipu ghjusta per e vostre applicazioni previste.Verificate per ammaccature, danni, crepe o saldature.

3. Segni di mantenimentu
I perni di u bracciu è i bushings duveranu mostra evidenza di grassu regulare.Nantu à u dipper, bucket pins è bushings, cercate segni di grassu regularmente.

4. Undercarriage
U folle frontale duverebbe avè un pocu di spaziu per allargà in avanti nantu à u quadru di a pista.
Verificate s'ellu ci hè un spaziu propiu trà u fondu di i rulli di guida è a cima di i pins di pista.I pins è i bushings si alluntannu cù u tempu, facendu chì e piste s'affaccianu.Inspeccione a trasmissione finale è u pignone per usura o perdite.Inspeccione u quadru di rulli per fissure o saldature.

5. Cumpunenti principali
Aprite e porte d'accessu di serviziu è inspeccione u mutore, i dipsticks è i calibri di vista.Verificate a pompa idraulica, i tubi è a banca di valvule per perdite.

At Macchine d'origine, Pudete cumprà escavatori usati di a marca XCMG è ancu i so pezzi di ricambio genuine.tutte e parti sò inspeccionate è testate sottumessu à protokolli di qualità assai stretti.Fortunatamente, cum'è i marchi Caterpillar o Komatsu XCMG anu ancu un altu standard di affidabilità.Dunque, i margini di satisfaczione di i nostri clienti sò cumpletamente allineati cù i nostri obiettivi.

Cuntattusales@originmachinery.comdumandate un prezzu speciale è più video di escavatori usati.


Tempu di post: Aug-03-2022