TOP 10 Cunsiglii di Sicurezza di Demolizione Da Origin Machinery

U travagliu in a demolizione richiede chì i membri di u situ di travagliu piglianu precauzioni extra contr'à i periculi potenziali.I periculi tipici di demolizione includenu a vicinanza di materiali chì cuntenenu amianto, oggetti taglienti è l'esposizione à pittura à base di piombo.
At Macchine d'origine, vulemu chì ognunu di i nostri clienti stà u più sicuru pussibule.Cusì cù u nostruallegati di demolizioneOrdine spedizioni, sparteremu sta lista di cuntrollu di cunsiglii di sicurezza di demolizione per aiutà à prutege voi è i vostri travagliadori in un situ di travagliu.

nutizie1_s

1. Purtate l'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE): Mentre i requisiti di PPE per ogni paese pò varià, i travagliadori duveranu portà un casco / cascu duru, occhiali di sicurezza, guanti, gilet o giacca d'alta visibilità è stivali in punta d'acciaio in un situ di demolizione. .
2. Mantene una mente di cuscenza di l'amianto: Ùn cuminciate micca una fase di demolizione finu à chì avete realizatu un sondaghju cumpletu di l'amianto in u situ.Assicuratevi chì avete sguassatu tutti i materiali d'amianto licenziati è micca licenziati prima di prucede.
3. Shut off utilities: Spegne tutte l'electricità, fognaria, gas, acqua è altre linee di utilità, è avvisate l'imprese utili prima di inizià.
4. Cumincià à a cima: Quandu demolishing pareti esterni è pavimenti, l'approcciu più sicuru hè di cumincià à a cima di a struttura è travaglià u vostru modu finu à u livellu di a terra.
5. Sguassate e strutture portanti l'ultimu: ùn sguassate micca ogni cumpunente di carica finu à chì sguassate i stori sopra à u pianu nantu à quale site u travagliu.
6. Prutegge contra i detriti chì cascanu: Installate chutes cù e porte chjuse nantu à a fine di scaricamentu quandu sguassate i detriti in cuntenituri o in terra.
7. Limità a dimensione di l'apertura di u pianu: Verificate chì a dimensione di tutte l'apertura di u pianu destinata à a dispusizione di materiale ùn supera u 25% di u spaziu tutale.
8. Mantene i travagliadori fora di i zoni inseguri: Assicuratevi chì a vostra squadra ùn entre micca in alcuna zona induve i periculi strutturali sò prisenti finu à avè implementatu i passi appropritati di rinforzamentu o rinforzu.
9. Stabbilisce camini di veiculi chjaru è camini di pedestrian: Permette à l'equipaggiu di custruzzione è i travagliadori di navigà in u situ liberamente è in modu sicuru, creendu camini senza ostaculi chì sò fora di a zona di periculu.
Mantene un situ di travagliu pulitu: Un situ di demolizione più pulitu porta à menu ferite è accidenti.Mantene a zona pulita sguassate i detriti in modu consistente in tuttu u prugettu invece di aspittà finu à a fine.


Tempu di post: Aug-03-2022