Accumpagnà u nostru Cliente per visità XCMG Foundation Construction Machinery

U 26 d'aprile, avemu accoltu calorosamente un gruppu di clienti spiciali da l'Asia Sudueste chì venenu à visità a nostra cumpagnia.

IMG_20230324_141422

   

Duranti u so viaghju di 2 ghjorni, avemu fattu una agenda altamente efficaci è piacevule per u cliente, dopu à a riunione, avemu ancu invitatu à pruvà diversi alimenti in Cina.

U primu ghjornu, li avemu dimustratu a nostra fabbrica è attellu, discutendu più cooperazione in a nostra sede.

U ghjornu dui, avemu pigliatu u cliente per visità a fabbrica XCMG Foundation Construction Machinery chì hè solu à 15 minuti in auto da a nostra cumpagnia.

U cliente di Origin Machinery in visita

 

U cliente vole cumprà una strada di strada sotterranea per tunnelling è alcuni accessori da a Cina, anu ancu i clienti chì anu bisognu di macchine minerarii da a Cina.Avemu avutu una discussione assai stretta cù a squadra di gestione XCMG è u cliente hà decisu di impurtà queste macchine attraversu Origin Machinery in u futuru.

Roadheader di Origin Machinery

 

Grazie per a fiducia constante di u cliente.Cum'è u nostru slogan dice "Fà affari cùMacchine d'origine, u nostru cliente sempre meriterà u megliu pruduttu, a megliu qualità è u megliu serviziu da a machina di custruzzione cinese ".

 


Tempu di post: 26-mar-2023