Pasqua 2023 - Felice Cliente, Felice Pasqua!

A Pasqua hè una festa cristiana chì celebra a risurrezzione di Ghjesù Cristu da i morti, è hè osservata a prima dumenica dopu à a prima luna piena dopu à l'equinozio di primavera, chì generalmente cade trà u 22 di marzu è u 25 d'aprile. Pasqua 2023 hè osservata dumenica. , u 9 d'aprile è a data di Pasqua 2024 seranu osservati u 31 di marzu di u 2024.

E persone in u mondu celebranu a Pasqua in diversi modi, è i custumi è e tradizioni ponu varià secondu fatturi culturali, regiunale è persunale.Noi Cinesi ùn celebremu micca Pasqua, ma avemu mandatu saluti di vacanze à i nostri clienti glubale chì celebranu sta festa.

U ghjornu di Pasqua 2023

U ghjornu di Pasqua, a nostra squadra logistica hè ghjunta à travaglià per fà a spedizione per un cliente speciale chì hà bisognu urgente di unL'attrezzatura di perforazione rotativa XCMG utilizataXR360.U cliente hà bisognu di sta perforatrice è u soarnesi di perforazioneper inizià un prughjettu di perforazione di fundazione in u centru di a cità di Ho Chi Minh, è u prugramma di u prugettu hè assai strettu, u cliente hà bisognu di riceve u rig di perforazione u più prestu pussibule, altrimenti, anu affruntatu una penalità ritardata.

In questu casu, avemu dispostu per un picculu gruppu di persone da u dipartimentu di carica è logistica per procederà cù questa spedizione, travaglianu in modu assai efficace è tutti i travaglii di carica sò finiti in solu 1 ora è avà u camionu hè digià in strada per u trasportu. fruntiera di Cina è Vietnam.Eccu alcuni ritratti di spedizione di a spedizione.

U cliente hè assai cuntentu cù a nostra reazione veloce è alta efficienza è prumettenu un ordine cuntinuu in a cooperazione futura.Felice Cliente, Bona Pasqua!

Da questustoriapudete amparà chìMacchine d'originehè un cumpagnu affidabile chì pò esse cumplettamente cuntà.Sì avete bisognu urgente o esigenza speciale, per piacè parlate cù e nostre vendite direttamente mentendu e difficultà chì avete affruntatu è e suluzioni chì vulete, in ogni casu, pruveremu à accoglie i vostri bisogni è in a maiò parte di i casi, simu capaci di fà questu per voi. .


Postu tempu: Apr-09-2023