Origin Machinery offre un set cumpletu di l'equipaggiu di minieri in fossa aperta di XCMG

Cum'è tutti sapemu chì XCMG Mining Equipment hè stata listata TOP 5 Manufacturers di l'equipaggiu minerariu in u mondu per parechji anni, ricunnisciutu cum'è una tecnulugia glubale è un fornitore di servizii di suluzione minera di l'equipaggiu minieri intelligenti.

Equipamentu mineru XCMG

XCMG Mining Machinery hà inseme cumpletu di prudutti chì copre tuttu u prucessu di "scavazione, carica, trasportu, frantumazione è perforazione ausiliaria".XCMG offre: 70-700tons escavatori idraulici minieri, 60-440tons camions dump rigidi à doppiu assi, 80-100tons camions dump rigidi à tre assi, 30-50tons camions dumper articulati, 100-1000tons / ora attrezzature mobili di frantumazione è screening. l'attrezzatura di triturazione è vagliatura fissa di l'ora.Questi prudutti ponu esse appiicati à tutti i campi di e miniere aperte, cumpresi i minieri di metalli, a minera non-carbone è u trasportu.

Origin Machinery Co., Ltdhè una sucietà integrata sempre specializata in u campu di e macchine di custruzzione da più di 20 anni.

Origin Machinery pensa sempre à cumu sustene i clienti glubale in i siti di custruzzione è minieri fornenduli cù a megliu qualità.pruduttiè servizii.

A cumpagnia parentidi Origin Machinery hè statulu 1stpartner strategicu di XCMGgruppu dapoi u 1999. Cù una ricca sperienza in a supply chain è l'inventarii estensivi, simu cunfidenti di cumpiendu u nostru impegnu "You merite the Best" à i nostri clienti, chì significa chì in Origin Machinery uttene sempre i migliori prudutti di qualità, i migliori prezzi, u megliu. a consegna più veloce è u termini di pagamentu più flexible.

Sè avete una dumanda specifica di l'equipaggiu minerariu, per piacè cuntattateci per emailsales@originmachinery.comper più discussione, Origin Machinery hà una forte cullaburazione cù XCMG Mining Machinery CO.,LTD, chì vi purterà più supportu di prezzu è priorità di ordine.

 


Tempu di post: May-02-2023